ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Jelen „Általános Szerződési Feltételek” szabályozzák a Szolgáltató szálláshelyének, és szolgáltatásainak igénybevételét. Az Általános Szerződési feltételek szerint az üzemeltető, szolgáltató MUSHROOMS MALOMSZÁLLÁS TATA, továbbiakban Szolgáltató, elszállásolási Szerződést köt az egyéb szálláshely szolgáltatást igénybe vevő személyekkel, szerződő felekkel.
Szerződő felek
Vásárló/Vendég: A szálláshely szolgáltatását igénybe vevő, a honlapon keresztül, illetve a Szolgáltatónál a
Vendég Szolgáltató: MUSHROOMS MALOMSZÁLLÁS TATA Vendégház, továbbiakban Szolgáltató
Levelezési cím: 2890 Tata Alkotmány utca 6.
Telefon: 06 20 364 2145 / 06 30 369 6210
- Általános Szerződési Feltételek célja
Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vendég között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően Szolgáltató tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben (2013. évi V. törvény) foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül irányadóak.
- Szerződési Feltételek elfogadása
A Szerződési Feltételek Vendég által történő elfogadása a vásárlás illetve szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A Feltételek elfogadásának minősül, ha Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi.
- Szerződési Feltételek hatálya
Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az Általános Szerződési Feltételeket részben vagy egészben bármikor módosíthatja. Az ÁSZF mindaddig hatályban marad, amíg Szolgáltató szolgáltatást biztosítja. Jelen ÁSZF 2023. szeptember 27-től határozatlan ideig hatályos.
- A szolgáltatás területi hatálya
Szolgáltató által üzemeltetett szolgáltatás mind belföldről, mind külföldről elérhető.
- Szerződéses fogalmak:
Vásárló/Vendég: A szálláshely szolgáltatását igénybe vevő, a honlapon keresztül szolgáltatást vásárló személy, aki az ÁSZF-et tudomásul veszi és magára nézve is kötelezőnek fogadja el, továbbiakban Vendég
Szolgáltató: a jelen ÁSZF feltételei szerint egyéb, átmeneti szálláshely szolgáltatást nyújtó MUSHROOMS MALOMSZÁLLÁS TATA Vendégház, továbbiakban Szolgáltató
A szolgáltatás:egyéb, átmeneti szálláshely szolgáltatás
Árajánlat: A Vendég szóban, vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató írásos árajánlata.
Foglalás: Foglalás a Vendég írásban leadott foglalásának a Szolgáltató által írásban megküldött visszaigazolása, mely tartalmazza a szolgáltatás tárgyát, helyét, időtartamát és árát, valamint a foglalás véglegesítéséhez szükséges, a teljes szállásköltség 50 %-ának megfizetésére vonatkozó adatokat.
Foglalás véglegesítés, érvényesítés:
A foglalásban meghatározott 50 % megfizetése a foglalás biztosítása érdekében.
A Foglalás az 50 % megfizetését követően jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül, és egyben az ÁSZF és a Foglalási és Lemondási Feltételek automatikus elfogadását jelenti.
Fizetési és lemondási feltételek:
A MUSHROOMS MALOMSZÁLLÁS TATA Vendégház által biztosított szolgáltatás ellenértékének megfizetésére, a foglalás és fizetés módjára, ütemezésére, a foglalás lemondás esetére és a lemondás esetén vissza nem térítendő összegre vonatkozó feltételek meghatározása.
On-line bankkártyás fizetés:
A MUSHROOMS MALOMSZÁLLÁS TATA Vendégház weblapján indított bankkártyás fizetés. (16-ik, 19-ik pont alatt)
A szolgáltatás területi hatálya
Szolgáltató által üzemeltetett szolgáltatás mind belföldről, mind külföldről elérhető.
- Szolgáltató az alábbi feltételek szerint nyújtja a szolgáltatást:
6.1. A Vendégház szobái külün – külön és egyben az egész szálláshely is kiadó, összetartozó családok, baráti társaságok részére. Maximális létszám: 9 fő. Előzetes megbeszélés esetén lehetőség van kisebb létszámú csoportok fogadására is, kevesebb hálószoba igénybevételével, megállapodás szerint.
6.2. A Szolgáltató nem tartózkodik a Vendégházban, Önök, mint Szerződő felek, a 2890 Tata, Alkotmány utca 6. 3150. hrsz alatti 3 hálószobás, 3 fürdőszobás, teljesen felszerelt konyhával, nappali-étkező helyiséggel, bekerített bejárati portállal, kerti bútorokkal, parkolóval rendelkező vendégházat és szolgáltatásait egyéb szállásként, üdülési, pihenési célból saját felelősségükre veszik igénybe. A házban illetve a bejárati portálon található berendezéseket és felszerelést az Önök rendelkezésére bocsátjuk ott tartózkodásuk alatt.
6.3. Minden tőlünk telhetőt megteszünk vendégeink biztonsága érdekében, felhívjuk figyelmüket az esetleges veszélyforrásokra, azonban a házban illetve az ingyenes parkolóban ( a parkoló szabályos használatáról, annak működési rendjéről legkésőbb a parkolás megkezdésekor kérjük, érdeklődjön a szolgáltatónál, előre is köszönjük ) lévő személyes vagyontárgyaikért, valamint a ház és környezete nem rendeltetésszerű használatából eredő személyi sérülésekért, illetve a házban keletkezett károkért felelősséget nem tudunk vállalni. Az Önök által a házban, annak berendezéseiben, környezetében okozott károkért kártérítési felelősség terheli Önöket.
6.4. Probléma esetén elérhetőek vagyunk a honlapon illetve a jelen ÁSZF-ben megadott telefonszámon, illetve e-mail címen, hogy segítségükre lehessünk ott tartózkodásuk idején, távozás utáni reklamációt azonban nem tudunk elfogadni.
- Ajánlatkérés illetve foglalás menete:
7.1.A Vendég szóban, vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató árajánlatot küld. Az árajánlat írásos közös megegyezés alapján módosítható. Az árajánlatra történő válasz hiányában az árajánlat 2 napos türelmi idő után törlésre kerül.
7.2. A foglalás a Vendég írásban, leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával, a teljes szállásköltség 50 %-ának megfizetését követően jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül, és egyben a Foglalási és Lemondási Feltételek és az ASZF automatikus elfogadását jelenti. Vendég elfogadja, hogy az általa lemondott foglalásra, a foglalás érvényesítésekor előzetesen befizetett foglalási összeget a szolgáltató nem téríti vissza Vendég részére.
7.3. A szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű.
7.4. A Szerződés tartalma kiterjed a szolgáltatás tárgyára, helyére, időtartamára, árára, valamint a Foglalási és Lemondási Feltételekre, illetve a vonatkozó ASZF-re.
7.5. A Szerződés módosításához, kiegészítéséhez a felek általi írásos megállapodás szükséges.
Már véglegesített és visszaigazolt foglalás más dátumra történő áthelyezésére, vagy a létszám módosítására a szabad kapacitás függvényében van lehetőség.
7.6. A Szolgáltató vendégház a meghirdetett árait, - kivéve amennyiben adott időszakra kötelezettséget nem vállal, - előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.
7.7. Az árak tartalmazzák az általános forgalmi adó (ÁFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét, mely jelenleg 5 %. A Szolgáltató Vendégház a hatályos adó-törvény (ÁFA) módosulása miatti többletterheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre.
7.8. A helyi idegenforgalmi adó a szállásdíjon felül extra fizetendő a helyszínen Vendég/éj alapon. Az idegenforgalmi adó fizetési kötelezettség a 18-70 közötti személyekre vonatkozik. Aktuális kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok a www.malomszallastata.hu oldalon kerülnek meghirdetésre.
7.9. A honlapon és egyéb fórumokon meghirdetett közvetített szolgáltatásokért (aktív pihenés) és e szolgáltatások közben bekövetkezett balesetekért és károkért a Vendégház üzemeltetője nem vállal felelősséget és nem terheli felelősség. A meghirdetett szolgáltatásokat a Vendég saját felelősségére veszi igénybe.
7.10. A lefoglalt, de a Vendég szálláshelyen való tartózkodása alatt igénybe nem vett, illetve módosított szolgáltatások (szállás, közvetített szolgáltatások,) pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.
- A Szolgáltatás módosítása, törlése
8.1. Árajánlat:
A Vendég szóban, vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató árajánlatot küld. Az árajánlat írásos közös megegyezés alapján módosítható. Az árajánlatra történő válasz hiányában az árajánlat 2 napos türelmi idő után törlésre kerül.
8.2. Foglalás
8.2.1.Amennyiben a Szolgáltató által a foglalás megerősítéséhez kért 50 % megegyezés szerinti határidőig nem kerül megfizetésre a foglalás törlésre kerül. A szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű. A foglalás módosításához, kiegészítéséhez a felek általi írásos megállapodás szükséges.
8.2.2. Már véglegesített és visszaigazolt foglalás más dátumra történő áthelyezésére, vagy a létszám módosítására a szabad kapacitás függvényében van lehetőség.
8.2.3. A Szolgáltató vendégház a meghirdetett árait, - kivéve amennyiben adott időszakra kötelezettséget nem vállal, - előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.
- Igénybevétel feltételei:
9.1. A vendég a szállást az igénybevétel napján 14.00-18.00 óráig történő bejelentkezéssel (check-in) veheti igénybe. Kijelentkezés (check-out) az utolsó tartózkodási napon délelőtt 10.00-ig. Előzetes megállapodás esetén a be- és kijelentkezési időpont meghosszabbítható.
9.2. A Vendég a szálláshelyre érkezéskor a hatályos jogszabályoknak megfelelően személyazonosságát köteles a szállás elfoglalása előtt igazolni. A kitöltött és aláírt bejelentővel a vendég elfogadja a szálláshely Általános Szerződési Feltételeit illetve a szálláshely kifüggesztett Házirendjét.
9.3. A Vendég hibájából keletkező sérülésekért a Szálláshely nem vállal felelősséget. A rongálás miatti költségeket a szálláshely a vendégre terheli.
9.4. Amennyiben a vendég a szállást az érkezés napján reggel 9.00 előtt kívánja elfoglalni, az előző éjszaka szállásdíjának 50 %-a kerül felszámításra.
9.5. A szálláshelyre higiéniai okokból és az allergiások egyre növekvő számára tekintettel háziállatok CSAK előzetes egyeztetést követően hozhatók. A behozott háziállatok által okozott sérülésekért, károkért a vendéget kártérítési kötelezettség terheli a szálláshely felé.
9.6. A házban tilos a dohányzás.
- Szálláshely használat visszautasítása, szerződés megszűnése.
10.1. A Szálláshely jogosult a szerződést felmondani és a szolgáltatásnyújtást megtagadni amennyiben a Vendég
- nem teljesítési fizetési kötelezettségét;
- a vendég nem rendeltetésszerűen használja a szálláshelyet;
- fertőző betegségben szenved;
- drog befolyása alatt áll;
- elfogadhatatlan, erkölcstelen, erőszakos, összeférhetetlen magatartást tanúsít a házban és környezetében;
- a feleken kívül álló okok, úgynevezett vis Major (háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése), esetén, melyek felett a fél nem bír ellenőrzéssel;
- A Vendég jogai
- A Vendég jogosult a Szálláshely szolgáltatási körbe tartozó rendeltetésszerű használatára,
- A Vendég jogosult a szálláshely berendezéseinek, eszközeinek használatára.
- A Vendég, hozzáértés esetén, jogosult a Szolgáltató vendégházban található cserépkályha, kandalló, kerti grill rendeltetésszerű, gondos használatára.
- A tartózkodás idején felmerülő bármely probléma esetén a szolgáltató telefonon a 06 20 364 2145 illetve a 06 30 369 6210 számon, illetve írásban a
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címen elérhető, a probléma mielőbbi megoldása érdekében. - A Vendég panasztételi joga a szálláshely elhagyását követően megszűnik.
- A Vendég kötelezettségei
12.1. Vendég köteles a Szerződésben foglaltak szerinti időpontig és módon kiegyenlíteni a szolgáltatások ellenértékét.
12.2. Gondoskodni arról, hogy a felügyelete alá tartozó 18 év alatti gyermekek csak felnőtt felügyelete alatt tartózkodjanak a szálláshelyen.
12.3. Vendég köteles az általa, vagy kisérője, illetve a felügyelete alá tartozó személyek által okozott kárt a szolgáltatónak megtéríteni.
- A Szolgáltató jogai
13.1. A Szolgáltatónak jogában áll a Vendég által megrendelt és véglegesített, de Vendég által igénybe nem vett szálláshely szolgáltatásra beérkezett 50 % szállásköltség összegének megtartása jelen ÁSZF-ben és Foglalási és Lemondási feltétekben rögzítettek szerint.
13.1.2. A Szolgáltatónak jogában áll a 10.1. 1-6. pontjai alatt foglaltak esetén a szálláshely szolgáltatás visszautasítása, megszüntetése.
- A Szolgáltató kötelezettsége felelőssége
14.1. A Szolgálató köteles a vendég tartózkodása alatti panaszát kivizsgálni és megtenni a szükséges lépéseket a probléma kezelésére.
14.2. A Szolgáltató köteles telefonos elérhetőségét megadni a Vendégnek, az ott tartózkodása alatt esetleg felmerült problémák, kérdések rendezése érdekében
14.3. Szolgáltató nem vállal felelősséget a vendég által behozott elektromos berendezésekért, azok okozta károkért a vendég a felelős.
14.4. Szolgáltató felelőssége nem terjed ki a vendég által saját maga okozott károkra illetve a vendégek körén kívül álló elháríthatatlanul bekövetkezett károkra.
14.5. Szolgáltató nem vállal felelősséget a szolgáltató közösségi tereiben illetve szobáiban hagyott személyes tárgyakért, értéktárgyakért, készpénzért.
14.6. A Szolgáltató ingyenes, bekerített parkolójában hagyott értéktárgyakért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
- Fizetési és Lemondási Feltételek
15.1. A foglalás a Foglalási és Lemondási Feltételek illetve az ÁSZF elfogadásával, a teljes szállásdíj 50 %-ának előre történő megfizetése és annak visszaigazolása után érvényes. Amennyiben a kért összeg a megjelölt határnapig nem érkezik meg, Szolgáltató ajánlati és szolgáltatási kötelezettsége is megszűnik.
15.2. Az 50 % megfizetése történhet átutalással, interneten OTP Szép Kártyával és bankkártyával. A fennmaradó szállásdíj a kulcs átvételekor készpénzben, átutalással, bankkártyával illetve OTP Szép Kártyával fizetendő. Lemondás esetén a 50 %-ot nem tudjuk visszatéríteni.
15.3. Kiemelt időszak: Szilveszter
Szilveszteri foglalását a teljes szállásdíj 80 %-ának megfizetésével tudja a Vendég biztosítani. Lemondás esetén a befizetett összeg nem visszatérítendő.
15.4. Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő Vendéget, illetve annak SZÉP kártyáját / bank kártyáját terheli.
15.5. A lemondását minden esetben írásban kell jelezni.
15.6. Az érkezés előtti 30. napig a foglalás kötbérfizetési kötelezettség nélkül lemondható.
15.7. Érkezés előtti 29. naptól a 15. napig: a befizetett 90%-a kötbérként kerül felszámolásra.
15.8. Érkezés előtti 14. naptól az érkezést megelőző napig történő lemondás esetén a befizetett foglaló teljes összege kötbérként felszámolásra kerül.
15.8. Ha a lemondás az érkezés napján történik, vagy a vendég a visszaigazolt tartózkodási időn belül egy későbbi napon érkezik meg vagy korábban távozik, köteles a teljes lefoglalt időszakra járó visszaigazolt összeg 100%-át megfizetni.
- Bankkártyás online fizetési rendszer feltételei:
- 1. Általános jellemzők:
16.2. A Szerződési Feltételek Vendég által történő elfogadása a vásárlás illetve szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A Feltételek elfogadásának minősül, ha Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi.
16.3. A Szerződés akkor jön létre, ha a fenti pont értelmében a Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi egyben a jelen Szerződési Feltételek elfogadását jelenti.
16.4. A Vendég a szolgáltatások ellenértékét elektronikus úton, bankkártyával, a megrendelés nyugtázásakor teljesíti.
16.5. Foglalás akkor jön létre, amikor a Vendég a foglalást végső formájában jóváhagyja. Szolgáltató garantálja, hogy Vevő bankkártyájának megterhelése csak azután jön létre, miután Vendég fizetési szándékát internetes felületen megerősíti.
Az elfogadható bankkártya típusok: VISA, MASTERCARD és MAESTRO
- Szolgáltató kötelezettsége és felelőssége:
17.1. A Szolgáltató a Szolgáltatást a Vendég részére folyamatosan biztosítja a Vendég fizetési kötelezettségének teljesítése ellenében.
17.2. A Szolgáltató nem felel olyan károkért, amelyek, erőhatalom, természeti csapás (vis major), vagy egyéb, a Szolgáltató érdekkörén kívülálló ok, illetve esemény folytán következnek be, amelyekért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.
17.3. A Szolgáltató az árváltozás jogát fenntartja. Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállal. Az ellenérték tartalmazza a szolgáltatásnak megfelelő terhelő közterheket, illetve az Általános Forgalmi Adó (ÁFA)-t, a személyenként és éjszakánként fizetendő idegenforgalmi adó kivételével.
17.4. A Szolgáltató a vásárló Vendég adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, azokat azonban továbbadni sem reklámfelhasználás sem egyéb célra - a Vendég kifejezett hozzájárulása hiányában - nem jogosult.
17.5. Vendég bejelentések, panaszok kezelése
A Vendég a fenti banki szolgáltatással kapcsolatban észlelt hibákat a Szolgáltatónak személyesen, telefononos ügyfélszolgálatán, valamint az
- A Vendég jogai és kötelezettségei
18.1. A vendégnek a bankkártya fizetés megkezdés előtt pontos adatok megadásával ki kell töltenie a honlapot, az esetleges probléma elkerülése végett.
18.2. A Vendég adatok megadása során megadott téves adatokért, és az azokból adódó károkért semmilyen formában nem vállalunk felelősséget a hibás adatokból eredő esetleges téves teljesítésért.
18.3. A Vendég kötelessége a szolgáltatás fizetési mód szerinti megfizetése. A választott fizetési módtól a Vendég csak a Szolgáltató előzetes hozzájárulásával térhet el. Amennyiben a megrendelt szolgáltatás vételárát a Vendég nem tudja megfizetni, akkor a megrendelt szolgáltatás automatikusan törlődik a rendszerből.
- Bankkártyás Online fizetési rendszer
19.1. A bankkártyával való fizetés az MBH Bank Nyrt. szerverén keresztül történik erős (128 bites) SSL technológiával kódolt weboldalon keresztül, így az Ön banki adatai garantáltan nem kerülnek illetéktelenek tudomására az Interneten keresztül. Ha az online fizetéssel kapcsolatban kérdése, észrevétele van, hívja az ügyfélszolgálatunkat.
19.2. A szolgáltató megrendelés során keletkezett és birtokába jutott adatokat tárolja, azaz a kártyabirtokos vagy megrendelő vendég nevét kizárólag a kártyabirtokos által engedélyezett tranzakció végrehajtása céljából használhatja fel. A szolgáltató a tranzakció során keletkezett egyéb más adatokkal nem rendelkezi
19.3. A vásárló Vendég hibájából eredően jelszavának harmadik személy által történő felhasználásból adódó károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal. Vendég kijelenti, hogy a megrendelt és teljesített szolgáltatások ellenértékét vissza nem követeli. A Vendég hibájából történt hibás, téves adatbevitelből, megrendelés elírásból származó károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget, visszafizetést, visszatérítést nem vállal. A hibás adatok megadása miatt keletkezett károkért a szolgáltató felelősséget nem vállal, a bejelentett reklamációkat haladéktalanul kivizsgálja és lehetőségeihez mérten kezeli.
19.4. Hibás összeg megadásából eredő problémák kezelése
19.4.1. Általános Szerződési Feltételeinkben valamint A Foglalási és Lemondási Feltételeinkben foglaltak értelmében Vendég foglalását a teljes szállásköltség 50 %-ának (illetve Szilveszteri foglalás esetén 80 %-ának) előre történő megfizetésével tudja érvényesíteni, mely összeg lemondás esetén nem visszatérítendő.
19.4.2. Amennyiben a Vendég az 50 % összegét (ill. Szilveszteri foglalásnál a 80 % összegét) meghaladó összeg kifizetését kezdeményezte, ebben az esetben ezt írásban, e-mailben az
19.4.3. A Szolgáltató válaszlevelében értesíti Vendéget, hogy amennyiben a fizetett összeg meghaladja a foglalás során rögzített előre megfizetendő 50% (ill. 80%) összegét, a Szolgáltató a megfizetett összeggel csökkenti a szállásra érkezéskor a fizetendő szállásdíj végösszegét.
19.4.4. Amennyiben azonban a Vendég lemondja a foglalást, Szolgáltató csak az előírt 50 %-ot (ill. Szilveszteri foglalás esetén 80 %-ot) meghaladó összeget (azaz a túlfizetés összegét) tudja visszatéríteni Vendég részére.
Szolgáltató a túlfizetés tényét a bejelentést követő 15 napon belül kivizsgálja és amennyiben a követelést jogosnak ítéli, úgy kezdeményezi a túlfizetett összeg jóváírását és a túlfizetett összeget a bankköltségek levonása után 15 napon belül jóváírja. A vizsgálat eredményéről a Vendéget (a tranzakcióban megadott e-mail címen) írásban tájékoztatja.
- Az elfogadható bankkártya típusok: VISA, MASTERCARD és MAESTRO
- OTP SZÉP kártyával történő fizetés átmenetileg szünetel.
Adatvédelem
A Szolgáltató fontosnak tartja a személyes adatok védelmét, és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezeti intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja, a vendég adatokat csak a kijeletkezés napjáig tárolja.
A Szolgáltató a Szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése során köteles a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló hatályos jogszabályok érvényesítésére (a 2011. évi CXII.Az információs önrendelkezési jogról és az információ szabadságról szóló törvény adatvédelemmel kapcsolatos vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően eljárni. Vendég tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató törvényi felhatalmazás alapján köteles a megkereső hatóság felé a törvény szerinti adatszolgáltatást teljesíteni. Szolgáltató adatvédelmi elveit külön Adatvédelmi Nyilatkozatban teszi közzé honlapján.